• +36(20)492-6712
  • +36(1)40-40-599
  • optimaratiokft@gmail.com
  • 1035 Budapest, Búvár u. 3.
A megbízható könyvelő a vállalkozó legnagyobb segítsége

Ön is szeretne szakértő segítséget az adók és pénzügyek terén?
Kérjen kozultációnkat!

Kiemelt figyelem

Nálunk a könyvelés nem csak egy kötelező adminisztráció. Minden tudásunkat a megbízóink szolgálatába állítjuk, hogy stabil és nyereséges vállalkozásaik legyenek.

Felelősségvállalás

Minden tettünkért vállaljuk a felelősséget. Ennek keretében 50 millió Ft-os felelősségbiztosítással is rendelkezünk

sikerszemlélet

Munkánk során mindig szem előtt tartjuk, hogy megbízóink számára a lehető leggazdaságosabb megoldásokat válasszuk, ezzel maximalizálva profitjukat.

A rossz könyvelő választás könnyen vezethet egy vállalkozás sikertelenségéhez

Sokan sajnos későn szembesülnek azzal, hogy a rossz könyvelő választásért milyen súlyos árat kell fizetniük. Elsőre, felületesen szemlélve a könyvelés csak kötelező adminisztrációnak tűnik, aminek a költségeit csökkenteni kell. Valójában a vállalkozás egyik legfontosabb pillére, aki biztosítja a stabil működést, optimalizálja az adófizetési kötelezettséget, támogatja a vállalkozást a fejlődésben

Ön sem szeretne kellemetlen helyzetbe kerülni?
Segítünk! Kérje konzultációnkat!

Amikkel garantáljuk vállalkozása biztonságos fejlődését:

Könyvelés

  • Főkönyvi könyvelés és analitikus nyilvántartások vezetése.
  • Bejelentési és változás-bejelentési kötelezettségek teljesítése.
  • Évközi és év végi bevallások, adatszolgáltatások elkészítése.
  • Éves, egyszerűsített éves beszámoló elkészítése (mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet).
  • Kapcsolattartás az adóhatóságokkal, könyvvizsgálóval.
  • Képviselet ellátása az adóhatóságok előtt.
  • Könyvelő váltás esetén az átvett cégek könyvelésének utólagos ellenőrzése, szükség esetén előző év újra könyvelése.
  • Az utalandó adók összegének megadása számlaszámokkal.

Bérszámfejtés

  • A munkavállalók be- és kijelentése
  • Havi illetmények, bérek, pótlékok és egyéb juttatások számfejtése a jelenléti ívek alapján
  • Táppénz ügyintézés
  • Bér- és munkaügyi statisztikák készítése
  • Szabadságok és túlórák nyilvántartása.
  • A bérek után a költségvetés felé átutalandó összegek megadása számlaszámokkal.

Adótanácsadás

Minden adózónak elemi érdeke, hogy megtalálja a vállalkozása számára legkedvezőbb adózási formát, ebben az alábbiakkal tudjuk önt segíteni.

Vállalkozás indítása előtti konzultáció

Egy induló vállalkozás pénzügyi sikere múlhat azon, hogy cégalapításkor milyen társasági formát, adózási módot választ. Tanácsadásunkkal segítünk megtalálni a legjobb megoldást cége számára. Elintézzük a megalapított vállalkozása számára az összes kötelező bejelentést.

Partnereink számára nyújtott szolgáltatásaink

Alapvető kötelességünk, hogy az általunk könyvelt cégeknek segítsünk megtalálni, a változó jogszabályi környezethez igazodva, a legjobb adózási megoldásokat.

Nagyobb szerződések megkötése előtt átnézzük és véleményezzük a szerződéseket adózási és pénzügyi szempontból.

Partnereinket értesítjük a tevékenységi köreiket érintő adóváltozásokról.

Aktívan közreműködünk partnereink adóhatósági ügyeiben – fellebbezések, személyes adóhatóság előtti képviselet.

Klasszikus adótanácsadási tevékenység

Bármely vállalkozás, vagy magán személy részére segítséget nyújtunk adózási kérdésekben. Kisebb horderjű esetekben óradíjas és/vagy fix összegű megbízási díjas, komolyabb esetekben sikerdíjas szerződést kötünk.

Segítség végrehajtási eljárás esetén

Előfordulhat, hogy egy cég ellen önhibáján kívül, vagy akár saját hibájából, az adóhatóság, vagy valamely partnere végrehajtási eljárást indít. Ez nagyon súlyos helyzet, ami akár a cég felszámolásával is végződhet, de szakszerű segítséggel mindez elkerülhető. Közel 7 év adóvégrehajtási tapasztalattal komoly segítséget tudunk nyújtani a hozzánk forduló bajba került cégeknek.

Szeretné jobban megismerni cégünket, esetleg személyreszabott segítséget kérni?
Kérje
 konzultációnkat!

Amivel többet teszünk az ügyfeleinkért:

  • Az általunk könyvelt időszakok esetén a NAV ellenőrzéseken sem találtak kifogásolni valót.
  • Megbízóink számára sokkal többet nyújtunk, mint a kötelező könyvelés. Figyelünk a költségekre, támogatjuk a fejlődést, segítünk a célok megvalósításában.
  • Munkánkkal a könyvvizsgálók, banki, illetve minisztériumi projektellenőrök is maximálisan elégedettek.
  • Rugalmasságban, pontosság-precizitás, megbízhatóság terültén (addig nem nyugszunk, amíg minden a helyére nem kerül).

Szeretné Ön is szakértő kezekben tudni könyvelését?
Segítünk! Kérje konzultációnkat!

Ügyfeleink véleménye:

Kik vagyunk?

Keresztesi Attila

Vendéglátóipari szakközgazdász, okleveles közgazdás, regisztrált mérlegképes könyvelő, regisztrált adótanácsadó vagyok. Vezetőként dolgoztam éttermi, és munkahelyi vendéglátás, valamint szállodai területeken, később értékesítő (HoReCa), majd értékesítési vezető (retail) voltam. 2012-2019 között a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál árverő-végrehajtóként dolgoztam.

Mérlegképes regisztrációs szám: 181350

Adótanácsadói regisztrációs szám: 2117190

Hüttler Ágnes

Mérnök-közgazdász, regisztrált mérlegképes könyvelő, adótanácsadó, 21 év multinacionális cég több területen szerzett tapasztalatot (vevői és szállítói folyószámla kezelés, bank-treasury, főkönyvi könyvelés, kintlévőség kezelés) pénzügyi területeken vezetőként.

Mérlegképes regisztrációs szám: 143512

6 ÉRV, AMIÉRT ÉRDEMES A MI KÖNYVELŐ IRODÁNKAT VÁLASZTANIA

1

Elérhetőség

Családtagként, barátként kezeljük Partnereinket, számukra ugyanúgy elérhetőek vagyunk. Ha hívásukat mégsem tudjuk fogadni a lehető leghamarabb visszahívjuk, nem kell minket „üldöznie” ahhoz, hogy beszélni tudjunk.

3

Garancia

Partnereink számára létfontosságú bizalmi szolgáltatásokat nyújtunk, melyekre teljeskörű garanciát vállalunk. Mi is emberek vagyunk, legjobb szándékunk, felkészültségünk és odafigyelésünk dacára mi is hibázhatunk. A partnereinkkel az együttműködésünk a kölcsönös bizalmon alapszik, ha hibázunk, elismerjük, felhívjuk rá partnerünk figyelmét és a lehető leggyorsabban javítjuk, hogy elkerüljük a kellemetlen anyagi következményeket.

5

Legalitás

Partereinkkel történő közös munka alapja az írásos megbízási szerződés, mely keretbe foglalja a cégeink közötti együttműködést és a nemzetközi adatvédelmi szabályoknak (GDPR) mindenben megfelelő kommunikációt. A szerződés aláírása előtt a törvényi előírásoknak és a szakmai, etikai követelményeknek megfelelően átvilágítjuk leendő partnereinket, és a pénzmosáselleni törvényeknek megfelelően azonosítjuk a képviselőjét. Munkánk során kizárólag legális szoftvereket használunk. Célszoftvereink esetében verzió és jogszabály-követési szerződésekkel rendelkezünk.

2

SZAKTUDÁS, TAPASZTALAT

Cégünkben több évtizedes, hazai és multinacionális cégeknél, valamint az adóhatóságnál szerzett szakmai tapasztalattal rendelkező regisztrált mérlegképes könyvelők, adótanácsadók szolgálják elhivatottan Partnereinket, akik a kötelező továbbképzéseken túl is képezik magukat, fejlesztik tudásukat.

4

Felelősség biztosítás

Amennyiben minden igyekezetünk ellenére a partnereinket a mi hibánk következtében anyagi kár érné, kárát természetesen maradéktalanul megtérítjük. Annak érdekében, hogy ezt úgy tudjuk megtenni, hogy saját cégünk működését ne tegyük kockára teljeskörű szakmai felelősségbiztosítással rendelkezünk, mely jelenleg éves szinten 50 millió forint értékhatárig nyújt biztonságot

6

EXTRA SZOLGÁLTATÁSOK

Személyesen, telefonon, valamint e-mailben napi 12 órában (hétköznapokon 08-20 óra között) készséggel állunk ügyfeleink rendelkezésére. Különleges esetben telefonon a hétvégén is elérhetőek vagyunk. Igény esetén Budapest területén belül a könyvelési bizonylatokért személyesen elmegyünk a partnereinkhez.

1

Elérhetőség

Családtagként, barátként kezeljük Partnereinket, számukra ugyanúgy elérhetőek vagyunk. Ha hívásukat mégsem tudjuk fogadni a, a lehető leghamarabb visszahívjuk, nem kell minket „üldöznie” ahhoz, hogy beszélni tudjunk.

2

SZAKTUDÁS, TAPASZTALAT

Cégünkben több évtizedes, hazai és multinacionális cégeknél, valamint az adóhatóságnál szerzett szakmai tapasztalattal rendelkező regisztrált mérlegképes könyvelők, adótanácsadók szolgálják elhivatottan Partnereinket, akik a kötelező továbbképzéseken túl is képezik magukat, fejlesztik tudásukat.

3

Garancia

Partnerink számára létfontosságú bizalmi szolgáltatásokat nyújtunk, melyekre teljeskörű garanciát vállalunk. Mi is emberek vagyunk, legjobb szándékunk, felkészültségünk és odafigyelésünk dacára mi is hibázhatunk. A partnereinkkel az együttműködésünk a kölcsönös bizalmon alapszik, ha hibázunk, elismerjük, felhívjuk rá partnerünk figyelmét és a lehető leggyorsabban javítjuk, hogy elkerüljük a kellemetlen anyagi következményeket.

4

Legalitás

Partereinkkel történő közös munka alapja az írásos megbízási szerződés, mely keretbe foglalja a cégeink közötti együttműködést és a nemzetközi adatvédelmi szabályoknak (GDPR) mindenben megfelelő kommunikációt. A szerződés aláírása előtt a törvényi előírásoknak és a szakmai, etikai követelményeknek megfelelően átvilágítjuk leendő partnereinket, és a pénzmosáselleni törvényeknek megfelelően azonosítjuk a képviselőjét. Munkánk során kizárólag legális szoftvereket használunk. Célszoftvereink esetében verzió és jogszabály-követési szerződésekkel rendelkezünk.

5

Felelősség biztosítás

Amennyiben minden igyekezetünk ellenére a partnereinket a mi hibánk következtében anyagi kár érné, kárát természetesen maradéktalanul megtérítjük. Annak érdekében, hogy ezt úgy tudjuk megtenni, hogy saját cégünk működését ne tegyük kockára teljeskörű szakmai felelősségbiztosítással rendelkezünk, mely jelenleg éves szinten 50 millió forint értékhatárig nyújt biztonságot

6

EXTRA SZOLGÁLTATÁSOK
Személyesen, telefonon, valamint e-mailben napi 12 órában (hétköznapokon 08-20 óra között) készséggel állunk ügyfeleink rendelkezésére. Különleges esetben telefonon a hét végén is elérhetőek vagyunk. Igény esetén Budapesten területén belül a könyvelési bizonylatokért személyesen elmegyünk a partnereinkhez.

Kérjen tőlünk ingyenes konzultációt!

Adja meg elérhetőségét és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot!